Продавець SWITSHOP - Чоловічий одяг та аксесуари, Спецвзуття, Спецодяг, роба, Ціни від виробника розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1421 відгук
promo_banner
+380 (63) 177-34-54
+380 (68) 939-19-66
+380 (63) 040-87-27
SWITSHOP - Чоловічий одяг та аксесуари, Спецвзуття, Спецодяг, роба, Ціни від виробника
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ОБМІНУ: Обмін товару провадиться, якщо при отриманні та первинному огляді було виявлено фабричний брак виробу з вини виробника. У цьому випадку покупець повертає товар продавцю, а продавець змінює товар на аналогічний, якщо такий є в наявності або повертає покупцю вартість товару. При необхідності обміну розміру покупець повертає продавцеві придбану річ за умови збереження зовнішнього вигляду, упаковки та всіх фабричних бірок на виробі. Річ має бути не ношена і не стирана. Оплату витрат на доставку оплачує покупець. Продавець здійснює обмін на необхідний розмір аналогічного виробу за умови його наявності. За недотримання правил повернення продавець відмовляється від обміну. ЯК ЗДІЙСНИТИ ПОВЕРНЕННЯ: -надіслати товар на продавця -Без післяплати -З оплаченою доставкою -ДОСТАВКА ПОШТИ ОПЛАЧУЄТЬСЯ ВІДПРАВИВАЛЬНИКОМ! -Після відправки надсилаєте номер ТТН та фото чека ВАЖЛИВО! -Товар повинен бути акуратно складений у рідний пакет, в якому був вам відправлений і мати товарний вигляд. -Всі бирки мають бути на місці, не зірвані та не пошкоджені. -У разі не дотримання: відмова від посилки та обміну в цілому. -Повернення коштів провадиться протягом 14 днів з моменту отримання та перевірки посилки продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner